Treehouse of Horror XXIV
S25, E2: The scariest Simpsons Halloween show yet, featuring an opening by Guillermo del Toro. Also a malicious behatted creature invades the Simpson home, Bart's head finds a new pair of shoulders and Homer and Marge join a circus full of freaks.