Treehouse of Horror XXVII
Сезон 28, серия 4: In the midst of a major drought, Mr. Burns introduces a Hunger Games-style contest in which Springfield’s children fight each other for a day in Burns’ personal reservoir. Meanwhile, Lisa’s imaginary best friend, Rachel, is jealous of Lisa’s real best friends and starts killing them. Moe tells Bart that the barflies are actually covert agents and that he wants Bart join their team in Homer’s place.