Treehouse of Horror
Сезон 2, серия 3: In this trilogy of horror-themed Halloween stories, Bart and Lisa attempt to scare each other with tales of macabre. In the first, "Bad Dream House," the Simpsons inhabit a haunted home, which possesses their souls, and causes theme to attempt to kill each other. But after spending enough time with the Simpsons, it is the house, which kills them itself, vanishing into another dimension. In the second segment, "Hungry are the Damned," the Simpsons accuse the monsters of panning to eat them, but the offended aliens reveal they were only planning a sumptuous meal for the family. In the third segment, a satire of Poe's "The Raven," a grief-stricken Homer is tormented by bad bird Bart.