Treehouse
S3, E7: Hanging out with Shorty (guest star Chazz Palminteri) and his girlfriend, Darlene (guest star Jennifer Tilly), makes Gloria envious of how much those two do as a couple, so she gives Jay an ultimatum to step it up for a night of salsa dancing or else. Meanwhile, Cameron takes a bet a little too far when Mitchell and Crispin challenge him to get a hot girl's (guest star Leslie Mann) number at the bar, and Phil builds a tree house for Luke, but ends up being the one to make a new friend (guest star Kevin Hart).