Trevor's Pants
S1, E16: The secret about Trevor’s missing pants is finally revealed when his wealthy former friend comes to Woodstone Mansion to buy the timepiece Sam and Jay found on Elias Woodstone’s corpse. Also, Thor decides to tell Flower how he feels about her.