Trial by Liar
S5, E11: Danny is desperate to make up with Riley after their recent breakup, but she is still furious after learning he hooked up with Sam in high school. Determined to prove that she is not overreacting, Riley puts Danny on trial for breaking her heart, with Bonnie acting as Danny's lawyer. And Ben tries to save face with Zoey after discovering that her ex has returned to get back together with her.