Trials and Tribulations
S7, E1: Jessica (Angela Lansbury) is accused of bribery and false testimony by the daughter (Carrie Hamilton) of a convicted murderer who is killed in an attempted jailbreak. Guest stars: Kim Hunter, George Hearn.