S9, E12: Dissatisfied customers take Steve to court, and wind up on TV; Gina continues to care for Dylan, who is arrested; Donna and Noah struggle to find a place to be alone; David has to back up his lie to Gertrude; Kelly second-guesses herself with Matt.