Triangle
S2, E11: Ray Krebbs falls in love with an ambitious country singer and proposes marriage but finds himself faced with stiff competition from J.R. J.R. is more subtle and cunning, believing he can use his wealth and power to win the lady's affections eliminating Ray from her life.