Tribe
S6, E13: Archeologist Nora Shannon is murdered while conducting a dig on the Cherokee site where Walker's friend Sam Coyote is Chief of Reservation Police and Sam, who has been courting Nora, becomes the chief suspect. Walker knows there is more than meets the eye.