Сезон 11, серия 19: When former BAU team member and current Interpol Agent Emily Prentiss tracks an international serial killer, she enlists the help of her friends at the BAU after she is convinced the UnSub's next victim is on American soil. Also, the BAU deals with Morgan's departure from the team.