Trick or Treat
S3, E7: Denise and Shirley go in search for the remains of Daniel Post, who died during a lung transplant in Brazil; Brad represents Jeffrey when Lincoln Meyer sues for defamation; Alan defends Jerry Espenson, who is on trial for perjury; Denny meets Bethany's mother.