Triggerman
S2, E4: Is a killer’s life worth saving? When The Machine gives Reese and Finch the number of a mob enforcer whose life becomes endangered, they must decide whether to intervene or allow karma to balance the scales of justice. Meanwhile, Finch seeks aid from an unlikely source.