Сезон 8, серия 8: Trashy neighbor Rita Glossner (recurring guest star BROOKE SHIELDS) talks an apprehensive Frankie into taking a road trip to an unknown destination; Mike takes an embarrassing fall at the quarry and has to deal with even more embarrassment when OSHA is called in to investigate; and Sue attempts to convince Axl to end his estrangement with the family after learning their true feelings about April.