Trotro and the Snack On the Grass
S1, E105: Trotro invites Lili to come and share his snack under a tree. But it’s not easy to eat outside. When it isn’t the sun melting the chocolate, it the bees who turn up !! Then its starts to rain and that messes everything up. Come on, time to go inside!