Trouble Helix
S1, E4: Flashback episode: Young Ben, Gwen, and Grandpa Max visit Azmuth on Galvan Prime. There, they have their first encounter with Malware, a corrupted Mechamorph who's determined to make Azmuth cure him, by any means!