Trouble in Paradise
Сезон 1, серия 1: The Fugitive Hunters get a lead on a convicted sex offender from Nevada hiding out in a beachside resort 20 miles from the US border. The agents then set up a sting operation to capture an ex-Marine wanted for drug trafficking. Next the team races to catch a man from Arizona wanted for assault and kidnapping.