Trouble Junction
Сезон 2, серия 2: Tara realizes her alternate personalities are emerging again, but keeps it a secret. Newly engaged Charmaine asks to move in with Tara and her family. Max decides to take on a new project by buying the neighbor’s house to flip it. Kate meets a mysterious older woman, Lynda, while Marshall begins a new relationship… with a girl.