Trouble
S3, E5: Alcide and Sookie turn to an alpha-wolf 'packmaster' for advice on how to deal with Russell's minions. Tara considers a proposal from Franklin, who's completed his mission for Russell; Joe Lee breaks his promise to Sam and Tommy; Lafayette learns the meaning of patience from Jesus, his mother's orderly; Jason meets his match in a mysterious girl named Crystal. An heirloom reminds Eric of his past and his ongoing thirst for vengeance.