True Confessions
S1, E4: Kelly quits moonlighting as a bodyguard after discovering his millionaire employer is a wife beater. Later Kelly speaks at a tenant meeting explaining the dangers of carrying a gun for protection. Unfortunately, his talk has little impact on the tenant in 4B.