True Grits
S6, E15: An impassioned chef from the South, who seeks restitution after his robbery conviction is overturned by The Innocence Project, hires Shawn and Gus to help him find the actual culprit for whom he spent time in jail for. Guest starring Anthony Anderson, Rob Benedict, James Earl, and Stoney Jackson.