True
S7, E23: Jack grudgingly agrees to search for his daughter Hannah's (recurring guest star Vanessa Marano) boyfriend who disappears after he runs away from home in Chicago to be with her in New York. Recurring guest star Adam Kaufman appears as Brian Donovan, the father of Samantha's son, Finn.