Trust Issues
S6, E2: Alicia scrambles to hold onto Florrick/Agos' biggest client as the firm continues to struggle with an internal legal crisis. Meanwhile, Diane continues to plot her move from Lockhart/Gardner and looks for partners to bring with her to the new firm. Taye Diggs guest stars.