Trust Me, I’m a Pro
S1, E3: NASCAR stars Joey Logano and Jimmie Johnson share some nuggets of wisdom with Travis Pastrana before his next race. While Joey's coaching is rooted in fundamentals, Jimmie's teachings are more unconventional — sending Travis to Utah for ice diving.