시즌 1, 에피소드 5: Pauline has made it. At Sonnenseite Eira wants to help her to get rid of the growing power. But can she really trust her? After Lukas finally tells Pauline the truth about her father, she doesn’t want him anywhere near her anymore. Meanwhile, Tony decides to finally do something about the threat under Pauline's building.