Trust
시즌 1, 에피소드 3: Lukas is questioned by the police, and learns that they believe he’s planning further attacks, and is working with Lena. Hanna (Alexandra Maria Lara) is devastated following revelations leaked by the hacker. Jansen begins to suspect a leak within her department. Lukas finds Kaufmann, and demands answers.