Trusting the Process
S12, E2: Catie invites her past flings to Josh's welcome party. Mido ghosts Debby when getting on his flight. Ashia's lawyer has bad news about Maxwell's visa. Shea hopes his life will meet Anabelle's standards. Marissa's sons worry about Edward moving in.