Love & Hip Hop Hollywood Truth Be Told
S1, E5: Omarion finds himself having to choose between his mother or the mother of his child. Teairra Marie launches her musical comeback with Berg, causing Hazel to spiral out of control. Ray J questions Morgan's loyalty.