Truth, Dare, and Dhamaal
S1, E1: The picture-perfect Dholakia Family are four generations living under one roof; in a light-hearted family game of Truth or Dare, it is revealed that Sanjuoy and Tisca plan to move out; this news shatters Ramesh; Hemlata's meddling causes a rift.