Truth Takes Time
S2, E18: Dealing with the fallout of her mother's betrayal, Sydney prepares herself physically and mentally for their next meeting. Sydney and Vaughn track Irina to a lab in Germany where she tries to get her hands on an encrypted database. Meanwhile, Emily Sloan surfaces in Florence, Italy where she must decide whether to side with her husband or betray him.