Truth Will Set You Free
S1, E8: Martian’s recruitment doesn’t go to plan. Richardson breaks down the Chinese play for Bosko. Blair uncovers an inroad to Volchok as Henry reminds Dr. Blake what’s at stake. Danny wrestles with her conscience. Sami makes a startling confession.