Truths and Consequences
S1, E1: In the wake of the deadly siege at Waco, Gary Noesner contends with finger pointing and his own guilt. The surviving Branch Davidians arrive in court. A young Vernon Howell arrives at Mount Carmel, before he would become David Koresh. Series premiere.