Сезон 7, серия 2: Over a drunken power lunch, Jess and Cece decide to stand up to Russell and demand Jess be given more responsibility in her new job. Meanwhile, Nick struggles to come up with ideas for a new book and Schmidt is desperate to get Ruth to sleep.