Turbulence
S4, E5: Drew (Brendan Fehr), his mom (guest star Becky Ann Baker), and Rick’s (guest star Luke MacFarlane) flight home turns into a medical crisis at 35,000 feet. Jordan (Jill Flint), Paul (Robert Bailey Jr.), Shannon (Tanaya Beatty), Kenny (JR Lemon), and Cain (Mark Consuelos) spend their day off at an obstacle course fundraiser for Cystic Fibrosis, hosted by Akbar Gbajabjamila (“American Ninja Warrior”). Scott (Scott Wolf) finds himself on a Tinder date he won’t soon forget. Meanwhile, TC (Eoin Macken) puts his own life in danger to operate on a soldier.