Turkey or Fish
S1, E10: Although Marie has always cooked the traditional turkey for Thanksgiving, Debra decides it's her turn to prepare the holiday meal. However, not wanting to compete with Marie's turkey, she chooses to serve fish - which upsets the apple cart. Marie, feeling threatened when her family thinks Debra's fish idea is perfectly acceptable, decides to bring her own turkey to the dinner party.