Turn and Face the Strange
S4, E1: Tommy's trial is coming to a close, Callie needs to keep Kathleen from legal jeopardy. With the approval of the FCGs, Mariana meets with Evan. Alice is on the road leaving Sumi as acting manager. Someone new joins the Coterie.