Turn of the Shoe
Сезон 4, серия 2: The presence of Mrs. DiLaurentis in Rosewood continues to unnerve all those around her, especially when she gives Hanna a family parrot, whose gift for mimicry provides startling insight into Alison's last days. Tired of feeling defenseless against "A," Aria decides to learn self-defense and is intrigued by her sexy instructor.