Turn Over
S2, E7: By Pitohui's orders, the luxury cruise ship continued sailing without stopping its leak, but it began sinking into the water as a result. After a fierce battle, LPFM manages to annihilate SHINC. Meanwhile, Pitohui's trap wipes out MMTM.