Turn the Page
시즌 1, 에피소드 2: After an unexpected relegation, the pressure is on Tom Brady and Tom Wagner to prove their worth to the notoriously vocal Birmingham City fans. Appointing an exciting young coach and spending record sums on the playing squad and stadium, Blues now have a target on their back in League One and face a huge early test in the shape of Wrexham - in front of a host of VIP guests.