Turn! Turn! Turn!
S5, E1: Season 5 Premiere. Desperate they may lose her forever, Sookie and Lafayette struggle with what to do about Tara, while also cleaning up after Debbie Pelt. Meanwhile, Bill and Eric, cleaning up a mess of their own, are visited by the Vampire Authority, one of whom is Nora, a woman from Eric's past. In search of the missing Marcus, Alcide's werewolf pack comes after Sam. With Bill away, Jessica enjoys her new freedom by partying with some local college kids; Jason is visited by the recently turned Reverend Steve Newlin; Terry's PTSD is reignited by an old Iraq War buddy, Patrick; Alcide turns up at Sookie's to warn her about the recently resurfaced Russell Edgington.