시즌 1, 에피소드 6: The deep seeded psyche that drives the crazed kidnapper finally comes to the fore. Secrets that lay embedded in the kidnapper’s mind are recounted and demand that more blood be spilled. Meanwhile Kabir’s aggression gets the better of him and his own department turns against him. Abha and Avinash soldier on and claim their next kill, not realizing that they have unknowingly opened a can of worms!