Turning the Other Mask!
S21, E49: Everyone is excited when the Masked Royal announces a meet-and-greet at the mall! But things get complicated when Professor Burnet and Ash want to take Professor Kukui to the event… Kukui enlists Molayne’s help to switch places and keep his secret. But James and Faba, who are both big fans, catch Molayne “stealing” the royal mask and tie him up—and then Faba has to don the mask and take the ring when Mad Magmar shows up for a revenge match! It all works out in the end—Molayne escapes and helps Kukui get his mask back, Mad Magmar is defeated, and the Masked Royal’s secret identity is safe!