Tweener
Сезон 1, серия 9: When Abruzzi is demoted in the prison hierarchy, the entire escape plan is put at risk. T-Bag’s latest relationship sours so he targets someone new, and Michael is torn between wanting to protect the new kid and fearing T-Bag will reveal the escape plan to the guards. In the aftermath of the double murder, LJ runs for his life.