Twenty-Three Skiddo
S2, E1: On the eve of Carrington Atlantic’s 100th anniversary, our splintered family struggles to rise from the ashes to redefine themselves as past mistakes emerge, new alliances are forged, and the fate of the Carringtons’ legacy falls squarely on Fallon’s (Elizabeth Gillies) shoulders.