VH1 Beauty Bar Twerk Or Treat
S1, E3: It's a very Inwood Halloween, but Princess and Rell are in no mood to celebrate after Thalia rats them out for fighting in the salon. Vee, meanwhile, comes to face to face with a ghost from her past.