Twerk
S1, E3: Mickey spends time with Bunchy and Terry, insinuating himself back into their lives. Ray "buys" a talented hip-hop artist for his rapper neighbor. Ray's mentor, Ezra Goldman, holds a fundraiser in honor of his late wife, but he's haunted by the sins of his past. Meanwhile, Mickey is approached by an FBI agent with a Hollywood obsession.