Twilight of the Gods
S7, E3: Oxford is to be donated a new college building by businessman Andrew Baydon. While the celebrations are taking place, Morse and Lewis make enquiries into the murder of a journalist working who was an article about Baydon. Featuring Sir John Gielgud (Hamlet, Shine), Robert Hardy (Bramwell) and Sheila Gish (The House Of Elliott).