Twilight
S3, E12: After a serial killer is executed in Texas, his daughter brings him home for a fitting Fisher & Diaz funeral. Meanwhile, Ruth spends some quality time in the company of George Sibley; David arrives at a crossroads in his relationship with Keith; Rico can't find refuge from his domestic demons; and Nate and Claire get lost in their own separate twilights.