Twins in Turbo
S1, E5: Franklin returns home with his two sons. Once he returns, he is shocked to see what a mess it is. The family decides to clean it together. Meanwhile, Diluk has returned from Limo's office to find a message from a mysterious woman named Acnee. She offers a large sum for the rights of Tobot Zero's artificial intelligence. She gives him a month's time to prepare and an army of Bikerbots to help.