Twirly Flippy Men and a Dirty Bird
S7, E4: Christy escorts a reluctant Chef Rudy (recurring guest star FRENCH STEWART) to court-ordered AA meetings. Meanwhile, Bonnie tries to make Adam feel more at home in the apartment.